Μειμαράκης: Θλίψη και οργή είναι το μόνο που νιώθω
«Θλίψη και οργή είναι το μόνο που νιώθω» έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Βαγγέλης Μεϊμαράκης για τις επιθέσεις στο Παρίσι.
«Θλίψη και οργή είναι το μόνο που νιώθω. Η επίθεση αυτή δεν είναι μόνο ενάντια στο γαλλικό λαό αλλά ενάντια στη δημοκρατία και στην ελευθερία» έγραψε ο κ. Μεϊμαράκης.
Σχετικά Άρθρα
Απορρίφθηκε από τη διοικητική ολομέλεια του Αρείου Πάγου η προσφυγή Κοβέσι
24/06/2026 - 14:05
Δείτε επίσης