Μας τέλειωσαν τα ΣΔΙΤ;

«Οι συμπράξεις δημόσιου – ιδιωτικού τομέα εμφανίζουν πολλαπλές αδυναμίες» επισημαίνουν οι Ευρωπαίοι ελεγκτές υπογραμμίζοντας ότι εφεξής «δεν μπορούν να θεωρούνται οικονομικά βιώσιμη επιλογή για την κατασκευή έργων δημόσιων υποδομών». Κατέληξαν σε αυτό το συμπέρασμα, μετά από αρκετή έρευνα σε 12 χρηματοδοτούμενα έργα σε Ισπανία, Ελλάδα, Ιρλανδία, Γαλλία. Σύμφωνα με τα πορίσματα των Ευρωπαίων Ελεγκτών, σε όλα τα έργα που αφορούσαν κυρίως μεταφορές και επικοινωνίες, υπήρξε μεγάλη υπέρβαση αναφορικά και με το χρόνο υλοποίησης του έργου αλλά και το κυριότερο και με τα κόστη των έργων, κυρίως κατά την κατασκευή εθνικών οδών, όπως των τριών αυτοκινητοδρόμων στην Ελλάδα. Για την επανεκκίνηση των οποίων, ο ελληνικός λαός πλήρωσε επιπλέον περίπου 1.3 δις ευρώ. Και επειδή μειώθηκε δραστικά η κίνηση στους αυτοκινητοδρόμους, κατά 50% , οι εθνικοί εργολάβοι λένε τη ζημιά να την πληρώσει ο ελληνικός λαός.

Προηγούμενο άρθρο
Επόμενο άρθρο »

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή