Λεωφορεία τσουλάνε με δεμένο χειρόφρενο! (Βίντεο & Εικόνες)

ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΤΟΥ Ο.ΣΥ.

Μεγάλη αίσθηση προκαλούν οι σοβαρές καταγγελίες εργαζόμενων στις Οδικές Συγκοινωνίες (Ο.ΣΥ.) για λεωφορεία που τσουλάνε με δεμένο χειρόφρενο.

Οι απίστευτες αποκαλύψεις έρχονται μόλις λίγα 24ωρα μετά την ξέφρενη πορεία ακυβέρνητου λεωφορείου, που σκόρπισε τον τρόμο στους δρόμους του Πειραιά όταν λύθηκε το χειρόφρενό του με αποτέλεσμα να ακρωτηριαστεί ένας άτυχος ηλικιωμένος.

Στο blog, που διατηρούν για την ανάδειξη των προβλημάτων στην καθημερινότητα τους, οι οδηγοί αστικών λεωφορείων στο λεκανοπέδιο της Αττικής παραθέτουν ένα συγκλονιστικό βίντεο στο οποίο αποτυπώνεται η μηχανική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει ένα μεγάλο μέρος των λεωφορείων της Ο.ΣΥ.

Στο ντοκουμέντο το οποίο είναι τραβηγμένο κατά την διάρκεια της απόσυρσης του λεωφορείου, δεν λειτουργεί κανένα από τα συστήματα ασφαλείας του οχήματος, δηλαδή ούτε το χειρόφρενο ούτε το ηλεκτρόφρενο και όντας με ανοιχτές τις πόρτες αρχίζει να κυλά στην κατηφόρα που βρίσκεται συγκεκριμένα στο τέρμα της γραμμής 237.

Πιο συγκεκριμένα, το εν λόγω λεωφορείο εκτελούσε δρομολόγιο στις 28/11/16 στην γραμμή 237 Άνω Ηλιούπολη – Δάφνη.

Όταν ο οδηγός έφτασε στο Τέρμα της γραμμής άνοιξε τις πόρτες για επιβίβαση – αποβίβαση και τραβώντας το χειρόφρενο προκειμένου να πάει τουαλέτα λίγο πριν κατέβει από το διαπίστωσε ότι το λεωφορείο ήταν ακόμη σε κίνηση. Ο οδηγός αμέσως το ακινητοποίησε και έσπευσε να κατεβάσει τους επιβάτες έτσι ώστε να είναι ασφαλείς για να αποσύρει το λεωφορείο.

Εκείνο που επισημαίνουν είναι ότι ο οδηγός στάθηκε πολύ τυχερός διότι αν είχε απομακρυνθεί, δεν θα είχε την δυνατότητα να ακινητοποιήσει το όχημα και με τρεις επιβάτες θα έφευγε στην κατηφόρα, ενώ τονίζουν πως ποιος θα ήταν εκείνος στη συνέχεια που θα πίστευε πως ο οδηγός είχε ενεργοποιήσει όλα τα συστήματα ασφαλείας.

Όπως φαίνεται βίντεο, το χειρόφρενο είναι τραβηγμένο, οι πόρτες ανοιχτές και το ηλεκτρόφρενο πατημένο. Ο αέρας είναι στα προβλεπόμενα επίπεδα, και η πίεση λαδιού στο 2, δηλαδή είναι ρελαντί. Η πίεση λαδιού στην πορεία ανεβαίνει καθώς με την φόρα που παίρνει το λεωφορείο ανεβαίνουν οι στροφές του κινητήρα λόγω του ότι το D είναι πατημένο, δηλαδή το όχημα έχει ταχύτητα.

Η ενδεικτική λυχνία του χειρόφρενου αναμμένη, όπως επίσης και του ηλεκτρόφρενου που σημαίνει ότι το not aus δεν είναι απενεργοποιημένο και οι τρεις πόρτες είναι ανοικτές. Οι προδιαγραφές του κατασκευαστή σημειώνουν πως όταν είναι ανοιχτές οι πόρτες ή είναι ενεργοποιημένο το ηλεκτρόφρενο και είναι πατημένο το D, το λεωφορείο ακινητοποιείται και απομονώνεται το γκάζι έστω και αν κάποιος πατήσει το γκάζι. Με το χειρόφρενο να είναι πατημένο ακόμα και αν είναι πατημένο το γκάζι, το λεωφορείο πρέπει να είναι ακινητοποιημένο.

Να σημειωθεί τέλος, πως το ίδιο ακριβώς λεωφορείο που μετέφερε καθημερινά δεκάδες κόσμο στον προορισμό το 2013 είχε κυλήσει με όπισθεν στην περιοχή της Αγίας Μαρίνας στην Ηλιούπολη και είχε κυριολεκτικά εισβάλλει σε καφετέρια. Επομένως, είναι πλέον επιτακτική ανάγκη οι υπεύθυνοι να αναλάβουν τις ευθύνες τους, πριν θρηνήσουμε ανθρώπινες απώλειες.

 

 

 

 

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή