Κορωνοϊός: Νέο ύποπτο κρούσμα στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης
Ένας ασθενής, με συμπτώματα κορωνοϊού, μεταφέρθηκε το μεσημέρι της Τρίτης 3 Μαρτίου στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 45χρονος είναι εργαζόμενος νοσοκομείου της Θεσσαλονίκης και επέστρεψε πρόσφατα από ταξίδι στην Ιταλία.
O 45χρονος ενημέρωσε τον γιατρό του για τα συμπτώματα που αντιμετώπιζε και εκείνος του είπε ότι θα πρέπει να διακομιστεί σε νοσοκομείο για να υποβληθεί στις προβλεπόμενες εξετάσεις.
Προηγούμενο άρθρο
Σχέδιο αποσταθεροποίησης από την τουρκική ΜΙΤ στα ακριτικά νησιά
Σχετικά Άρθρα
Άφιξη άλλων 35 παράτυπων μεταναστών νοτιοανατολικά της Γαύδου
27/06/2026 - 23:20
Πυρκαγιά στη Βλαχέρνα Άρτας – Πάνω από 100 στρέμματα έγιναν στάχτη
27/06/2026 - 22:50
Ελευσίνα: Πυρκαγιά σε υπόγειο χώρο κτιρίου – Διακοπή της κυκλοφορίας
27/06/2026 - 22:41
Δείτε επίσης