Κορωνοϊός: Αρνητικό το δείγμα του Ιταλού που νοσηλευόταν στο Νοσοκομείο της Πάτρας
Αρνητικό βγήκε το δείγμα του Ιταλού που είχε μεταφερθεί και νοσηλευόταν στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Πάτρας για κορωνοϊό.
Σύμφωνα με τον διοικητή της 6ης ΥΠΕ, Γιάννη Καρβέλη το δείγμα βγήκε αρνητικό και ήδη ο άνδρας πήρε εξιτήριο για το σπίτι του.
Όπως είπε ο διοικητής, αυτή τη στιγμή δεν εξετάζεται άλλο ύποπτο κρούσμα στην ευρύτερη περιοχή.
Σχετικά Άρθρα
Καλλιθέα: Πυρκαγιά σε διώροφο κτίριο – Δύο τραυματίες στο νοσοκομείο
28/06/2026 - 20:30
Σύλληψη 76χρονου ως υπαίτιου της πυρκαγιάς στην Κορινθία
28/06/2026 - 20:20
Δείτε επίσης