Κορωνοϊός: Αρνητικά τα δείγματα τεσσάρων παιδιών στη Θεσσαλονίκη
Αρνητικά βγήκαν τέσσερα βραδινά δείγματα από παιδιά, τα οποία σχετίζονταν με το νοσηλευόμενο παιδί στο ΑΧΕΠΑ, σύμφωνα με το υπουργείο Υγείας.
Υπενθυμίζεται ότι το επιβεβαιωμένο θετικό κρούσμα του παιδιού είναι το δεύτερο περιστατικό, καθώς πρόκειται για τον γιο της 38χρονης που διαπιστώθηκε ότι είναι η πρώτη ασθενής στην Ελλάδα.
Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι τα κρούσματα στη χώρας μας παραμένουν να είναι τέσσερα, με το τελευταίο να είναι μια γυναίκα στην Αθήνα, η οποία νοσηλεύεται στο «Αττικόν».
Σχετικά Άρθρα
Άφιξη άλλων 35 παράτυπων μεταναστών νοτιοανατολικά της Γαύδου
27/06/2026 - 23:20
Πυρκαγιά στη Βλαχέρνα Άρτας – Πάνω από 100 στρέμματα έγιναν στάχτη
27/06/2026 - 22:50
Ελευσίνα: Πυρκαγιά σε υπόγειο χώρο κτιρίου – Διακοπή της κυκλοφορίας
27/06/2026 - 22:41
Δείτε επίσης