Καταντά… αστείο
Ο Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν δήλωσε το Σάββατο ότι η αγορά του αμυντικού συστήματος S-400 από τη Ρωσία είναι μια τελειωμένη συμφωνία, προσθέτοντας ότι η Άγκυρα θα παραγάγει από κοινού με την Μόσχα αμυντικά συστήματα S-500. Πιστεύει ότι έτσι θα φοβηθούν οι Αμερικανοί για να του δώσουν τα F-35 ή ότι οι Ρώσοι θα τον στείλουν και στο… διάστημα;
Προηγούμενο άρθρο
Μια συνάντηση …έκπληξη
Επόμενο άρθρο
Σύντομα »
Σχετικά Άρθρα
"Αδειάζει" το κόμμα Καρυστιανού - Νέες αποχωρήσεις
25/06/2026 - 16:13
Παϊτέρης: Κάλεσε τη Λατινοπούλου για καφέ! Αν ανακαλέσει θα την ψηφίσουμε!
25/06/2026 - 13:45
Δείτε επίσης