Κ. Γαβρόγλου: Με βάση τις μελέτες τα παιδιά αποδίδουν καλύτερα, αργότερα

Συγκροτείται μια ομάδα που μελετά αυτά τα ζητήματα” είπε μιλώντας το πρωί στον ΑΝΤ1. “Οι επιστημονικές μελέτες επιβεβαιώνουν αργότερα ότι τα παιδιά αποδίδουν με πολύ καλύτερο τρόπο. Στο Γυμνάσιο και Λύκειο είναι έτοιμα τα παιδιά για το μέτρο αυτό υπάρχουν σκέψεις και για το Δημοτικό”.

Ο υπουργός Παιδείας αναφέρθηκε επίσης στο μήνυμα του για ευαισθητοποίηση στο θέμα του μπούλινγκ.  “Είναι πολύ σοβαρά ζήτημα στο οποίο όμως δεν αρκεί η περιγραφή της κατάστασης. Το θέμα του μπούλινγκ πρέπει να συζητηθεί με ένα πολύμορφο τρόπο μεταξύ όλων, παιδιών, γονιών, δασκάλων  και είναι ένα πρόβλημα που αφορά όλες τις χώρες”.

Σε ερώτηση για το μάθημα των Λατινικών ο υπουργός Παιδείας απάντησε ότι: “Οι φιλόλογοι στο νέο πρόγραμμα που έχουμε είναι ευνοημένοι δεν τίθεται θέμα απολύσεων. Υπάρχει θέμα με τον τρόπο διδασκαλίας του μαθήματος των Λατινικών. Χρειάζεται σε συγκεκριμένη κατεύθυνση όπως στις φιλολογικές σχολές και οριακά στη Νομική. Τα Λατινικά είναι χρήσιμα για κάποια τμήματα αλλά αυτά τα τμήματα είναι μια ελάχιστη μειοψηφία στο σύνολο των τμημάτων”. Στόχος όπως είπε είναι το χτύπημα της παραπαιδείας. «Το σχολείο έχει γίνει πάρεργο του φροντιστηρίου και αυτό πρέπει να αλλάξει».

Ο κ. Γαβρόγλου διευκρίνισε ότι κοινωνιολόγοι θα διάξουν την κοινωνιολογία και όχι φιλόλογοι, ωστόσο διαβεβαίωσε ότι με την αύξηση των ωρών διδασκαλίας σε αρχαία και ιστορία, οι φιλόλογοι όχι μόνο δεν απολύονται (όπως ακούγεται), αλλά είναι ευνοημένοι.

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή