Η έπαρση της σημαίας στην Ακρόπολη για τα 75 χρόνια από την απελευθέρωση της Αθήνας
Με λαμπρότητα γιορτάστηκε η 75η επέτειος της απελευθέρωσης της Αθήνας από τους Ναζί (12 Οκτωβρίου του 1944).
Ο δήμαρχος της πόλης, Κώστας Μπακογιάννης αλλά και ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, Παναγιώτης Πικραμμένος έδωσαν το “παρών” στην έπαρση της ελληνικής σημαίας στον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης, μαζί με άνδρες από το τάγμα των Ευζώνων και γυναίκες ντυμένες με παραδοσιακές στολές.
Δείτε φωτογραφίες από την τελετή:





Σχετικά Άρθρα
Δύο συλλήψεις για διακίνηση παράτυπης μετανάστριας στη Θεσπρωτία
24/06/2026 - 22:10
Δύο συλλήψεις για διακίνηση παράτυπης μετανάστριας στη Θεσπρωτία
24/06/2026 - 22:10
Δείτε επίσης