Γεροβασίλη- Αμανατίδης φέρνουν το Άγιο Φως!
Το Άγιο Φως από τα Ιεροσόλυμα θα μεταφέρουν η κυβερνητική εκπρόσωπος Όλγα Γεροβασίλη και ο υφυπουργός Εξωτερικών Γιάννης Αμμανατίδης. Οι δύο υπουργοί, μαθαίνω ότι θα ταξιδέψουν νωρίς το πρωί του Μεγάλου Σαββάτου και η επιστροφή τους με το ανάλογο τελετουργικό θα γίνει στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» το απόγευμα της ίδιας ημέρας. Και Καλή Ανάσταση!
Προηγούμενο άρθρο
Περί ισχύος και αδυναμίας
Επόμενο άρθρο
Θα μας τρελάνουν … »
Σχετικά Άρθρα
Εμφύλιος πόλεμος στο ΣΥΡΙΖΑ - Αγώνας για την επόμενη μέρα
26/06/2026 - 13:24
"Αδειάζει" το κόμμα Καρυστιανού - Νέες αποχωρήσεις
25/06/2026 - 16:13
Δείτε επίσης