Ελλάς – Γερμανία – Συμμαχία
Το παζάρι στη Σύνοδο Κορυφής για τα 750 δις είναι δύσκολο και θα είναι μακρύ. Ο πρωθυπουργός πάντως φρόντισε να μην μιλάει με καμία επιμέρους ομάδα (Νότος κλπ) γιατί περιμένει τα πάντα από την Καγκελάριο. Είναι και τα Ελληνο-Τουρκικά οπότε ελπίζει μόνο από την Μέρκελ. Άντε να δούμε τι θα πετύχουμε (μόνο) με τη Γερμανία. Ωχ Παναγία μου!
Επόμενο άρθρο
Μια ωραία ατμόσφαιρα »
Σχετικά Άρθρα
Εμφύλιος πόλεμος στο ΣΥΡΙΖΑ - Αγώνας για την επόμενη μέρα
26/06/2026 - 13:24
"Αδειάζει" το κόμμα Καρυστιανού - Νέες αποχωρήσεις
25/06/2026 - 16:13
Δείτε επίσης