Από κατήφορο, σε κατήφορο!
Ήταν στραβό το κλίμα, πλάκωσε και ο μεταλλαγμένος κορωνοϊός, με αποτέλεσμα το χρηματιστήριο της Αθήνας να πάρει για μια ακόμα φορά τον κατήφορο. Η πτώση που σημείωσε ο γενικός δείκτης φόβισε τους επενδυτές, που άρχισαν δειλά δειλά να αγοράζουν μετοχές γιατί πίστεψαν ότι τα χειρότερα έχουν περάσει.
Προηγούμενο άρθρο
Προσφυγή στις εκλογές
Επόμενο άρθρο
Ζητά απαντήσεις »
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης