Αλεπού παρακολούθησε αγώνα ποδοσφαίρου στην Καλαμάτα! (Φωτογραφίες)
Ένα περίεργο και ασυνήθιστο θέαμα αντίκρισαν όσοι φίλαθλοι βρέθηκαν στη βόρεια εξέδρα του γηπέδου του Μεσσηνιακού, όπου η Καλαμάτα υποδέχθηκε τον Βύζαντα Μεγάρων, για το πρωτάθλημα της Γ΄ Εθνικής κατηγορίας.
Όπως φαίνεται σε φωτογραφίες του Tharrosnews, στα σκαλοπάτια της εξέδρας του γηπέδου της Καλαμάτας έκανε βόλτες… μία αλεπού!
Σχετικά Άρθρα
Φωτιά τώρα σε εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο δίπλα σε σπίτια στο Λουτράκι
24/06/2026 - 21:20
Έξι συλλήψεις για διακίνηση ναρκωτικών στη Μύκονο – Πλήθος πειστηρίων
24/06/2026 - 21:20
Δείτε επίσης