Απαγορεύει τα κινητά στα σχολεία η Τσεχία από τον Σεπτέμβριο του 2027
23/06/2026 - 14:20
H κυβέρνηση της Τσεχίας κατέθεσε ένα νομοσχέδιο που προβλέπει την απαγόρευση της χρήσης κινητών τηλεφώνων στα σχολεία από τον Σεπτέμβριο του 2027, δήλωσε σήμερα ο ...