Κορωνοϊός: «Όσοι μπαίνουν πια στις ΜΕΘ, δεν βγαίνουν» – Τι λέει νοσηλεύτρια του «Σωτηρία»
21/09/2020 - 14:21
«Οι περισσότεροι στις ΜΕΘ είναι άνθρωποι που δεν πίστευαν στον κορωνοϊό» λέει η νοσηλεύτρια του νοσοκομείου «Σωτηρία», Ειρήνη Μικροβασίλη. Η ...