Δηλητηρίαση από διοξείδιο του μεθανίου: Βγήκε από την εντατική ο 55χρονος
31/10/2024 - 17:48
Σε δωμάτιο της Παθολογικής Κλινικής του Μαμάτσειου Νοσοκομείου Κοζάνης νοσηλεύεται πλέον ο 55χρονος από την Πάτρα που είχε δηλητηριαστεί με μονοξείδιο του άνθρακα...