Έφη Αλεβίζου για τον καρκίνο: «Είναι καλό να πει κάποιος “είδες η Έφη με το πρώτο σύμπτωμα πήγε και το πρόλαβε”»
25/06/2026 - 21:00
Για την απόφασή της να μοιραστεί την περιπέτεια υγείας που είχε με τον καρκίνο μίλησε η Έφη Αλεβίζου. Η πρώην anchorwoman του Alpha φιλοξενήθηκε το πρωί της Πέμπτης (25/6) στο ...