Άγιο Όρος: Με δηλητηρίαση στο νοσοκομείο 11 τουρίστες – Έφαγαν δηλητηριώδη μανιτάρια
09/10/2024 - 16:57
Συναγερμός σήμανε σήμερα Τετάρτη (9/10) στο Άγιο Όρος, καθώς ομάδα τουριστών υπέστη δηλητηρίαση μετά από κατανάλωση δηλητηριωδών μανιταριών. Ειδικότερα, όπως ...