Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο δύο 15χρονες μετά από κατανάλωση αλκοόλ
22/06/2026 - 09:44
Στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης μεταφέρθηκαν δύο 15χρονες, έπειτα από κατανάλωση αλκοολούχου ποτού που φέρεται να προμηθεύτηκαν από κατάστημα ψιλικών στη...