Ενώ η Γκρέτα Τούνμπεργκ κρατούνταν από τις ισραηλινές αρχές για τη συμμετοχή της σε ανθρωπιστική αποστολή προς τη Γάζα, η μικρότερη αδελφή της, Μπεάτα Έρνμαν, δημοσίευε στο Instagram ένα βίντεο με διχτυωτό καλσόν και κορσέ, εκτελώντας μια αισθησιακή χορογραφία με αυτοπεποίθηση.
Στην ανάρτησή της δεν υπήρχε καμία ένδειξη ανησυχίας για την τύχη της Γκρέτα, κάτι που επιβεβαίωσε τις υποψίες του κοινού ότι οι δύο αδελφές έχουν ακολουθήσει εντελώς διαφορετικούς δρόμους. Η 19χρονη Μπεάτα, που πλέον χρησιμοποιεί το επίθετο της μητέρας της και όχι το «Τούνμπεργκ», έχει επιλέξει να ακολουθήσει καριέρα στη μουσική, δηλώνοντας ότι η φωνή της «είναι χτισμένη πάνω στον πόνο».
Η επιλογή του επιθέτου της ίσως υποδηλώνει την επιθυμία της να διαφοροποιηθεί από την διάσημη και αμφιλεγόμενη αδελφή της. Όπως η μητέρα τους, Μελένα Έρνμαν, διακεκριμένη μέτζο σοπράνο και πρώην συμμετέχουσα στη Eurovision, η Μπεάτα έχει διαγνωστεί με ΔΕΠΥ, κάτι που την έχει φέρει αντιμέτωπη με προκλήσεις από νεαρή ηλικία. Το 2019, η Γκρέτα είχε δηλώσει: «Αυτός που υποφέρει είναι η αδελφή μου», αναφερόμενη στην συναισθηματική πίεση που δέχτηκε η Μπεάτα λόγω της ακτιβιστικής της δράσης.
Έξι χρόνια αργότερα, η Μπεάτα φαίνεται να έχει βρει τον δρόμο της, ακολουθώντας τα βήματα της μητέρας της στην όπερα και χτίζοντας παράλληλα την παρουσία της στα social media, υποστηρίζοντας ότι ο ρόλος του καλλιτέχνη είναι να προκαλεί συναισθήματα και όχι λύπηση. Θυμάται την πρόσφατη εμφάνισή της στο Musikaliska της Στοκχόλμης, όπου κάποιοι θεατές φοβήθηκαν, άλλοι κάλυψαν τα αυτιά τους, ενώ άλλοι την αποθέωσαν. «Δεν με νοιάζει αν με αγαπούν ή με μισούν, αρκεί να νιώθουν κάτι», έγραψε στο Instagram. Η ιστορία της Μπεάτα δεν είναι καινούργια: από τα 13 της συμμετείχε σε τηλεοπτικά σόου, όπως το Bingolotto, όπου ερμήνευσε το τραγούδι της «Bara Du Vill».
Η εκπομπή την χαρακτήρισε «τεράστιο ταλέντο», ενώ η Γκρέτα είχε εκφράσει την υπερηφάνεια της για τη «σούπερ ταλαντούχα αδελφή μου». Ωστόσο, την ίδια περίοδο, η Μπεάτα αποκάλυψε στους 14.000 ακόλουθούς της ότι αντιμετώπιζε δυσκολίες, μιλώντας για το βάρος που έχουν ακόμη και τα πιο «ασήμαντα» αρνητικά σχόλια. Παρά τις προκλήσεις, συμμετείχε στις δράσεις Fridays for Future, στηρίζοντας την ακτιβιστική προσπάθεια της αδελφής της. Το 2020, επιλέχθηκε να υποδυθεί τη νεαρή Εντίθ Πιάφ σε μιούζικαλ όπου η μητέρα της υποδυόταν την πιο ώριμη Γαλλίδα τραγουδίστρια. «Είναι το όνειρο που έγινε πραγματικότητα», είχε δηλώσει. Τα τελευταία χρόνια, η Μπεάτα, ή Μπέα όπως προτιμά να την αποκαλούν, περιοδεύει σε όλη τη Σουηδία, συμμετέχει σε μεγάλες παραγωγές και δείχνει να έχει αποκτήσει αυτοπεποίθηση.
Σε μια από τις πιο σημαντικές της εμφανίσεις, ερμήνευσε ιταλικό κομμάτι στην πρεμιέρα της ταινίας «Maria Callas» της Αντζελίνα Τζολί, ενθουσιάζοντας το κοινό. Ωστόσο, δεν διστάζει να ασκήσει κριτική στο σουηδικό καλλιτεχνικό κατεστημένο για την αδιαφορία του απέναντι σε νέα κορίτσια με ταλέντο. Σε πρόσφατο Insta Story, ανέβασε screenshot από το κινητό της, γράφοντας ότι ένα κορίτσι «δεν λαμβάνει προσκλήσεις, ούτε χειροκροτήματα, ούτε καρδιές στα σχόλια».

Μίλησε για μοναξιά και συνεχή έκθεση, σημειώνοντας ότι «η παραμονή εκεί χωρίς να μικραίνεις τον εαυτό σου, είναι πράξη θάρρους». Αυτή η αφήγηση έρχεται σε μια κρίσιμη στιγμή, καθώς η Γκρέτα και οι άλλοι 11 ακτιβιστές του «στόλου της ελευθερίας» ετοιμάζονται να απελαθούν από το Ισραήλ. Η αποστολή, που ξεκίνησε στις 1 Ιουνίου από την Ιταλία με στόχο την ευαισθητοποίηση για την ανθρωπιστική κρίση στη Γάζα, αντιμετώπισε το ισραηλινό ναυτικό φράγμα και εμποδίστηκε.
Το Ισραήλ είχε προειδοποιήσει ότι δεν θα επιτρέψει την είσοδο μη εξουσιοδοτημένων πλοίων όπως το «Madleen». Η ιστορία των δύο αδελφών, αν και διαφορετική, παραμένει παράλληλη: η Γκρέτα στον τομέα της πολιτικής και του ακτιβισμού, η Μπεάτα στη σκηνή της τέχνης και της προσωπικής απελευθέρωσης.