Του
Σταύρου Ξηντάρα
Με τέσσερις νέους τίτλους βιβλίων εμπλουτίζει την εκδοτική της συλλογή από τις 14 Νοεμβρίου η Key Books.
Το ημερολόγιο ενός CEO – Steven Barlett
Στο Ημερολόγιο ενός CEO o Steven Bartlett παρουσιάζει τις αξίες και τους κανόνες που βρίσκονται στην καρδιά κάθε επιτυχίας αλλά και αποτυχίας. Μέσα από τις προσωπικές του εμπειρίες και τις συζητήσεις του με ηγέτες, νευροεπιστήμονες, ανθρώπους του αθλητισμού και επιχειρηματίες με τζίρους δισεκατομμυρίων, συνθέτει έναν οδηγό επιτυχίας που δεν απευθύνεται μόνο σε διευθύνοντες συμβούλους, αλλά και σε κάθε άτομο που θέλει να κατακτήσει κορυφές στην προσωπική και την επαγγελματική του ζωή.

Είμαστε όλοι πωλητές – Daniel H. Pink
Το Είμαστε όλοι πωλητές είναι ένα οξυδερκές και χρήσιμο βιβλίο – ένα βιβλίο που θα αλλάξει τον τρόπο που βλέπεις τον κόσμο και όσα κάνεις στη δουλειά και στο σπίτι. Το καινοτόμο βιβλίο του Daniel H. Pink προσφέρει μια φρέσκια ματιά στην τέχνη και την επιστήμη των πωλήσεων. Με τη συνδρομή των κοινωνικών επιστημών, ο Pink αποκαλύπτει γιατί οι εξωστρεφείς δεν είναι οι πιο αποτελεσματικοί πωλητές, γιατί σε μια διαπραγμάτευση δεν έχει νόημα να προσπαθούμε να αλλάξουμε την άποψη της άλλης πλευράς και πώς μπορούμε να συνδεόμαστε αληθινά με τους άλλους.

Άλλαξε συνήθειες και πλούτισε – Dean Graziosi
Το Άλλαξε συνήθειες και πλούτισε γκρεµίζει τα τείχη της πολυπλοκότητας που περιβάλλουν την επιτυχία και προσφέρει απλές στρατηγικές που µπορείς να εφαρµόσεις άµεσα για να φτάσεις στα επίπεδα του πλούτου που εσύ επιθυµείς.
Αυτό το βιβλίο δεν µπορεί να προσθέσει χρόνο στην ηµέρα σου. Μπορεί όµως να σε βοηθήσει να αντικαταστήσεις όσα κάνεις και δεν υπηρετούν το µέλλον σου µε συνήθειες επιτυχίας που είναι σχεδιασµένες µε τέτοιο τρόπο ώστε να είναι αξέχαστο το ταξίδι σου προς έναν καλύτερο εαυτό.

Τα 25 μυστικά για τη ζωή που επιθυμείς – Ρόμπερτ Ηλίας Νατζέμυ
Στο βιβλίο του Τα 25 μυστικά για τη ζωή που επιθυμείς ο Ρόμπερτ Ηλίας Νατζέμυ μας καθησυχάζει ότι, αν δεν έχουμε όλα όσα χρειαζόμαστε, υπάρχουν δύο λύσεις. Η μία είναι να μάθουμε να είμαστε ευτυχισμένοι χωρίς αυτά που μέχρι τώρα πιστεύαμε ότι χρειαζόμασταν. Η δεύτερη λύση είναι να μάθουμε πώς να δημιουργούμε πιο αποτελεσματικά ή να έλκουμε αυτά που χρειαζόμαστε για τον εαυτό μας και τους άλλους.