Σιδηρόδρομος: Ο Κυρανάκης αντιμέτωπος με τη διάλυση

«Τόσο ο ΟΣΕ όσο και θέματα της Hellenic Train και συνολικά του σιδηροδρομικού δικτύου νοσούν βαθιά και όλα αυτά τα προβλήματα δε λύνονται με μία “ασπιρίνη”»
Άδειασμα στη ΝΔ για την εικόνα διάλυσης στο σιδηρόδρομο από τον αναπληρωτή υπουργό Μεταφορών, Κωνσταντίνο Κυρανάκη που ομολόγησε ότι υπάρχουν μεγάλα προβλήματα, τα οποία και παραδέχτηκε πως «δε λύνονται με μία “ασπιρίνη”».

Ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης που επιδόθηκε σε ένα επικοινωνιακό show πηγαίνοντας με το τρένο στη Θεσσαλονίκη για να πραγματοποιήσει «αυτοψία» στο σιδηροδρομικό δίκτυο Αθηνών-Θεσσαλονίκης «προσγειώθηκε» ξαφνικά στην πραγματικότητα που τόσα χρόνια βιώνουν οι πολίτες και οι εργαζόμενοι, οι οποίοι και έχουν καταγγέλλει επανειλημμένα την τραγική κατάσταση στον σιδηρόδρομο, με την κυβέρνηση να επιλέγει να κλείνει τα αυτιά της.

«Αυτό το οποίο σίγουρα μπορούμε να πούμε είναι ότι τόσο ο ΟΣΕ, όσο και αρκετά θέματα της Hellenic Train και συνολικά του σιδηροδρομικού δικτύου νοσούν βαθιά και όλα αυτά τα προβλήματα δε λύνονται με μία “ασπιρίνη”» ομολόγησε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών «αδειάζοντας» επί της ουσίας τους προκατόχους του και την κυβέρνηση Μητσοτάκη, ενώ μίλησε για ένα «μεγάλο πρόβλημα για τη χώρα» για το οποίο χρειάζονται «αποφασιστικές κινήσεις» και «μεγάλες αλλαγές».

Όπως εύλογα διερωτήθηκε ο τομεάρχης Υποδομών & Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος, αναφερόμενος στις σχετικές δηλώσεις του Κωνσταντίνου Κυρανάκη: «Αναρωτιόμαστε ωστόσο, δεν αποτελούν τα όσα δήλωσε ευθεία διάψευση τον προκατόχων υπουργών και συνοδοιπόρων του βουλευτών στη ΝΔ;

Ο κ. Καραμανλής δεν ήταν που ως υπουργός Μεταφορών μάς «κουνούσε το δάχτυλο» και διαβεβαίωνε για την ασφάλεια των σιδηροδρομικών υπηρεσιών στη χώρα; Ο κ. Σταϊκούρας δεν ήταν που ως υπουργός Μεταφορών μάς διαβεβαίωνε από το βήμα της Βουλής ότι ο σιδηρόδρομος «αλλάζει σελίδα» με το νέο κυβερνητικό «σχέδιο δράσης» που μάλιστα έχει εγκρίνει και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή;».

«Καλωσορίζουμε λοιπόν τον κ. Κυρανάκη στην πραγματικότητα του ελληνικού σιδηροδρόμου, δύο χρόνια μετά την τραγωδία των Τεμπών» επισημαίνει αιχμηρά ο τομεάρχης του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ στην δήλωσή του, τονίζοντας πως «ένα ταξίδι μιας ώρας και κάτι με το τρένο ήταν φαίνεται αρκετό για τον κ. Κυρανάκη, ώστε να “γυρίσει την πλάτη” στους προκατόχους του και συνταχθεί πλήρως με την άποψη του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ».

Και υπογραμμίζει μεταξύ άλλων πως «Θα θέλαμε ωστόσο να ακούσουμε τι έχουν να πουν οι προκάτοχοι του νυν αναπλ. υπουργού Μεταφορών για την ευθεία διάψευση της πολιτικής τους ατζέντας σε σχέση με την κατάσταση στο εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο. Κάτι τελευταίο. Ο τρόπος με τον οποίο επιλέγει κάθε πολιτικό πρόσωπο να αυτοπροβάλλεται είναι προσωπική επιλογή που κρίνεται από τον ελληνικό λαό. Όταν όμως πρόκειται για ένα τόσο κρίσιμο για την ελληνική κοινωνία θέμα, όπως η συνεχιζόμενη παθογένεια του ελληνικού σιδηροδρόμου, καλό θα είναι η προσωπική κάμερα που ακολουθεί κατά πόδας τον κ. Κυρανάκη να μένει σπίτι».

Ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης θέλοντας να διασκεδάσει τις εντυπώσεις έκανε λόγο, αναφορικά με το γεγονός ότι επέλεξε να ταξιδέψει με για «μια αυτονόητη κίνηση για κάποιον που αναλαμβάνει να λύσει ένα μεγάλο πρόβλημα για τη χώρα», με τον ίδιο να προσθέτει ότι «εάν δε δεις με τα μάτια σου και δεν ακούσεις με τα αυτιά σου αυτά τα οποία συμβαίνουν στο πεδίο, δεν μπορείς να κατανοήσεις ένα πρόβλημα για να το λύσεις».

Ευχαρίστησε παράλληλα τους μηχανοδηγούς που όπως είπε «καθ’ όλη τη διάρκεια σχεδόν του ταξιδιού μου υποδείκνυαν πράγματα για να μπορέσω να καταλάβω τι ακριβώς συμβαίνει στο σιδηροδρομικό δίκτυο», ενώ αναφέρθηκε και στην τηλεδιοίκηση υποστηρίζοντας ότι σε μεγάλο βαθμό του δικτύου λειτουργεί και «έχουμε αναλυτικά τα χιλιόμετρα». Και πρόσθεσε ότι «χρειάζονται αποφασιστικές κινήσεις, χρειάζονται μεγάλες αλλαγές και χρειάζεται να κινηθούμε με πολύ μεγάλη αποφασιστικότητα. Γι’ αυτό έρχομαι στη Θεσσαλονίκη, για να μπορέσω να δω ποια είναι τα προβλήματα στο πεδίο».

Αναλυτικά η δήλωση του Αλ. Μεϊκόπουλου
«Τόσο ο ΟΣΕ όσο και αρκετά θέματα της Hellenic Train και συνολικά του σιδηροδρομικού δικτύου νοσούν βαθιά».

Τα παραπάνω δεν αποτελούν δήλωση προερχόμενη από την «κακοπροαίρετη» αντιπολίτευση.

Είναι δήλωση προερχόμενη δια στόματος του νέου αναπληρωτή Υπουργού Μεταφορών μετά τον πρόσφατο ανασχηματισμό.

Καλωσορίζουμε λοιπόν τον κ. Κυρανάκη στην πραγματικότητα του ελληνικού σιδηροδρόμου, δύο χρόνια μετά την τραγωδία των Τεμπών.

Κατ’ αρχάς ακούμε με μεγάλη ικανοποίηση τον νυν υπουργό να επιβεβαιώνει τα όσα ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ καταγγέλλει επαναλαμβανόμενα εδώ και δύο και πλέον χρόνια.

Τεράστιες ελλείψεις σε μόνιμο, εξειδικευμένο προσωπικό, απαρχαιωμένο τροχαίο υλικό, συστηματική υποχρηματοδότηση.

Αυτή είναι πραγματικότητα του ελληνικού σιδηροδρόμου σήμερα.

Αναρωτιόμαστε ωστόσο, δεν αποτελούν τα όσα δήλωσε ευθεία διάψευση τον προκατόχων υπουργών και συνοδοιπόρων του βουλευτών στη ΝΔ;

Ο κ. Καραμανλής δεν ήταν που ως υπουργός Μεταφορών μάς «κουνούσε το δάχτυλο» και διαβεβαίωνε για την ασφάλεια των σιδηροδρομικών υπηρεσιών στη χώρα;

Ο κ. Σταϊκούρας δεν ήταν που ως υπουργός Μεταφορών μάς διαβεβαίωνε από το βήμα της Βουλής ότι ο σιδηρόδρομος «αλλάζει σελίδα» με το νέο κυβερνητικό «σχέδιο δράσης» που μάλιστα έχει εγκρίνει και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή;

Ένα ταξίδι μίας ώρας και κάτι με το τρένο ήταν φαίνεται αρκετό για τον κ. Κυρανάκη, ώστε να «γυρίσει την πλάτη» στους προκατόχους του και συνταχθεί πλήρως με την άποψη του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.

Θα θέλαμε ωστόσο να ακούσουμε τι έχουν να πουν οι προκάτοχοι του νυν αναπλ. Υπουργού Μεταφορών για την ευθεία διάψευση της πολιτικής τους ατζέντας σε σχέση με την κατάσταση στο εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο.

 

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή