Μητσοτάκης και Σαμαράς συνέφαγαν σε εστιατόριο στην Καλαμάτα
Οι δύο πολιτικοί κάθισαν μαζί σε εστιατόριο του Ιστορικού Κέντρου της Καλαμάτας, που είναι και η εκλογική περιφέρεια του πρώην πρωθυπουργού.
Το απόγευμα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα βρίσκεται στην εκδήλωση για την υπογραφή της σύμβασης για τον Οδικό Άξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, ο οποίος θα συνδέει την Καλαμάτα με τον Ριζόμυλο, την Πύλο και τη Μεθώνη.
Στην εκδήλωση θα απευθύνει χαιρετισμό και ο Αντώνης Σαμαράς, καθώς ο σχεδιασμός του οδικού άξονα και η πρώτη χάραξη είχε γίνει επί πρωθυπουργίας του.
Σχετικά Άρθρα
ΕΛΑΣ: Αναλυτικά τα βιογραφικά των νέων στελεχών
23/06/2026 - 21:33
ΕΛΑΣ: Αυτοί είναι οι τομεάρχες του κόμματος Τσίπρα (Ονόματα)
23/06/2026 - 17:23
«Τώρα μιλάμε»: Η ΕΛΑΣ συζητά με τους πολίτες στη Λιβαδειά
23/06/2026 - 16:07
Δείτε επίσης