Διαγράφηκε ο Μάριος Σαλμάς – Δεν παραδίδει την έδρα
Στην απόφαση για διαγραφή του Μάριου Σαλμά προχώρησε η Επιτροπή Δεοντολογίας της Νέας Δημοκρατίας.
Η παραπομπή του αφορά αντικοινοβουλευτική, αντικομματική και αντισυναδελφική συμπεριφορά που προκαλεί σοβαρή ζημιά στο κόμμα ή σε άλλο βουλευτή.
Σχετικά Άρθρα
Ζωντανά το KONTRA 24 με την Λουκία Γκάτσου
25/06/2026 - 22:00
Δείτε επίσης