ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ: Στη Βουλή τα νέα προβλήματα στο σιδηροδρομικό δίκτυο – Η ανακοίνωση των μηχανοδηγών

Τα προβλήματα που εντοπίζονται στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας αναδεικνύουν για άλλη μία φορά οι μηχανοδηγοί αναφερόμενοι με παλινδρομήσεις αμαξοστοιχιών στον σταθμό Άδενδρο.

Συγκεκριμένα, με επιστολή της, η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης προς τον υπουργό Υποδομών & Μεταφορών ζητεί να δοθεί λύση στα «συνεχόμενα προβλήματα που λαμβάνουν χώρα το τελευταίο διάστημα στο δίκτυο και ιδιαίτερα στην περιοχή του Σιδηροδρομικού Σταθμού στο Άδενδρο».

Παράλληλα τονίζεται επίσης ότι οι συνθήκες που διεξάγεται η κυκλοφορία δεν είναι οι πρέπουσες, καθώς επίσης και οι εντυπώσεις προς το επιβατικό κοινό δεν είναι οι καλύτερες δυνατές.

Αξίζει να σημειωθεί ότι μετά την επιστολή των μηχανοδηγών ο τομεάρχης Υποδομών & Μεταφορών της Κ.Ο. ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, Χάρης Μαμουλάκης, κατέθεσε σχετική αναφορά στη Βουλή.

Αναλυτικά η καταγγελία των μηχανοδηγών

«Με αφορμή τα συμβάντα που λαμβάνουν χώρα το τελευταίο διάστημα στο δίκτυο, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα όσα διαδραματίζονται στην περιοχή του Σ.Σ. Άδενδρο .

Περί τις 13/04 άρχισαν να δίνονται από τους αρχικούς σταθμούς Ε.Σ.Θ. και Θ/ Ν, στις περιττές αμαξοστοιχίες, υπόδειγμα 1001 που ενημέρωνε πως θα γίνεται πάγια διέλευση των αμαξοστοιχιών από την 4η παρακαμπτήριο γραμμή του Σ.Σ. Άδενδρο λόγω βλάβης.

Μερικές ημέρες αργότερα και αφού η βλάβη είχε αποκατασταθεί αφαιρέθηκε η αντίστοιχη οδηγία από το υπόδειγμα.

 

Ωστόσο τις τελευταίες ημέρες παρατηρείται το εξής φαινόμενο. Επιβατικές αμαξοστοιχίες, ενώ έχουν αναχωρήσει από τον Σ.Σ. Σίνδος (επανδρωμένος με σταθμάρχη) με κατεύθυνση τον Σ.Σ. Πλατύ (επανδρωμένος με σταθμάρχη), με λειτουργική φωτοσήμανση, φτάνοντας στον σταθμό Άδενδρο ενημερώνονται από τον τηλεχειριστή πως είναι αδύνατη η χάραξη από τον κλάδο ανόδου (κανονική κυκλοφορία) προς την 4η παρακαμπτήριο γραμμή του σταθμού για την αποβίβαση και επιβίβαση των επιβατών.

Για τον λόγο αυτό:

Εισέρχονται οι αμαξοστοιχίες στην ευθεία γραμμή του σταθμού (3η)

  • Εξέρχονται από αυτόν με κατεύθυνση προς τον Σ.Σ. Πλατύ
  • Σταματάνε στο σήμα κάλυψης του σταθμού (Άδενδρο)

Με εντολή του τηλεχειριστή, εισέρχονται παλινδρομώντας με ώθηση στην 4η γραμμή για την αποβίβαση και επιβίβαση των επιβατών
Οι αμαξοστοιχίες του προαστιακού μεταξύ Ε.Σ.Θ.-Λάρισας εκτελούνται με μηχανή έλξης Η/Α και επιβατάμαξες, οπότε δεν υπάρχει δυνατότητα να αλλάξει χειριστήρια ο μηχανοδηγός προκειμένου να βλέπει ο ίδιος την γραμμή στην οποία εισέρχεται, ενώ και οι επιβατάμαξες δεν διαθέτουν τέτοια διάταξη προκειμένου να μπορεί να στέκεται υπάλληλος επι αυτών και να δίδει τα απαραίτητα σήματα προς τους μηχανοδηγούς για την συνέχιση ή όχι της οπισθοπορείας (Γ.Κ.Κ. άρθρο 74, παράγραφος 777, 778).

Σας καλούμε όπως εξετάσετε την καταγγελία μας και να δώσετε λύση στα συνεχόμενα προβλήματα μιας και οι συνθήκες που διεξάγεται η κυκλοφορία δεν είναι οι πρέπουσες ενώ οι εντυπώσεις που δημιουργούνται προς το επιβατικό κοινό, το οποίο πάραυτα συνεχίζει να προτιμάει το τρένο για την καθημερινή μεταφορά του, δεν είναι οι καλύτερες δυνατές.

Πρέπει να επισημανθεί πως με την από 02/09/2020 εγκύκλιο του Ο.Σ.Ε. και αριθμό πρωτοκόλλου 9112977, στο τμήμα μεταξύ Σ.Σ. Πλατύ (συμπεριλαμβανομένου ) και Σ.Σ. ΤΧ1, η φωτοσήμανση λειτουργεί κανονικά.

Επίσης στον Σ.Σ. Άδενδρο ενώ διατίθεται κατάλληλη γραμμολογία για να εισέρχονται και να εξέρχονται από τους κλάδους ανόδου και καθόδου αμαξοστοιχίες προς την 1η και 4η παρακαμπτήριο γραμμή, αυτές δεν χρησιμοποιούνται, για άγνωστη αιτία, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται τα προβλήματα που αναφέρθηκαν παραπάνω»

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή