Σημαντικά προβλήματα υποστελέχωσης αντιμετωπίζει το Ελληνικό Κτηματολόγιο, ενώ πολλά Γραφεία Κτηματογράφησης δεν έχουν ούτε τα στοιχειώδη για να λειτουργήσουν.
Πολλά από τα «αγκάθια» προκύπτουν από την προτεραιότητα του φορέα, που είναι η κατάργηση των υπολειπόμενων Υποθηκοφυλακείων και η πάση θυσία απορρόφησή τους από τα Κτηματολογικά Γραφεία και τα υποκαταστήματά τους, με ρυθμούς όμως στους οποίους δεν μπορεί να ανταποκριθεί η υπάρχουσα δομή. Ατελείωτες ουρές, καθυστερήσεις, εκνευρισμός, αναγκαστικό «πάγωμα» σε συναλλαγές και τριτοκοσμικές εικόνες, με πολίτες και επαγγελματίες να πηγαίνουν από τα ξημερώματα για να πάρουν χαρτί προτεραιότητας και να πάρουν σειρά για να μπουν στο Κτηματολογικό Γραφείο.
Αν και θα περίμενε κανείς ότι η ένταξη του φορέα στο υπουργείο Ψηφιακής
∆ιακυβέρνησης θα είχε μόνο θετικό αντίκτυπο, εντούτοις τα ηλεκτρονικά συστήματα και υπηρεσίες που έχουν δημιουργηθεί.
Επιπλέον, κάποιοι συναλλασσόμενοι προχωρούν σε καταγγελίες προς τη διοίκηση, απαιτώντας την τιμωρία των υπαλλήλων, διότι οι δεύτεροι δεν λειτουργούν σύμφωνα με τις υποδείξεις τους, κατά τις οποίες απαιτούν με προχειρότητα λύση σε θέματα τα οποία χρήζουν περαιτέρω διερεύνησης, και αυτή η θέση των υπαλλήλων εκλαμβάνεται ως άρνηση εξυπηρέτησης.
Η δημοσιοποίηση διενεργείται ηλεκτρονικά μέσω του ktimatologio.gov.gr (με κωδικούς TAXISnet), σε συγκεκριμένες ημερομηνίες, με σκοπό τη συγκέντρωση όλων των τεκμηριωμένων απόψεων, πριν ξεκινήσει το έργο της η Επιτροπή, Εξέτασης Υποθέσεων.