Νατάσα Θεοδωρίδου και Δέσποινα Βανδή ενώνουν τις δυνάμεις τους στο NOX – Η κοινή ανάρτηση

Η Νατάσα Θεοδωρίδου και η Δέσποινα Βανδή ανακοίνωσαν το βράδυ της Παρασκευής (26/6) τη νέα τους συνεργασία μέσα από μια κοινή ανάρτηση στο Instagram.

Οι δύο δημοφιλείς ερμηνεύτριες ενώνουν τις δυνάμεις τους την ερχόμενη χειμερινή σεζόν στη σκηνή του NOX, σηματοδοτώντας μία από τις πιο πολυσυζητημένες μουσικές συμπράξεις της χρονιάς.

 

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή