Στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι σημαντικός αριθμός νέων διευθυντών δημιουργικού

Η Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι, που θα πραγματοποιηθεί από τις 29 Σεπτεμβρίου έως τις 7 Οκτωβρίου, θα φιλοξενήσει σημαντικό αριθμό νέων διευθυντών δημιουργικού διάσημων οίκων.
Ο Τζόναθαν Άντερσον θα παρουσιάσει γυναικεία κολεξιόν έτοιμης ένδυσης Άνοιξη 2026 για τον Dior, ο Πιερπάολο Πιτσόλι τις δημιουργίες του για τον Balenciaga και ο Μάθιου Μπλέιζι για τον οίκο Chanel.
Στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας στο Παρίσι, όπως ανακοινώθηκε από την Ομοσπονδία Υψηλής Ραπτικής και Μόδας (Fédération de la Haute Couture et de la Mode) διοργανώνονται 76 επιδείξεις πασαρέλας και 36 παρουσιάσεις, αλλά όλα τα βλέμματα θα είναι στραμμένα στον χώρο της πολυτέλειας, ο οποίος έχει βιώσει μια ιστορική χρονιά δημιουργικών αναμορφώσεων και προκλήσεων.
Ο Γκλεν Μάρτενς, ο οποίος παρουσίασε την πρώτη του συλλογή υψηλής ραπτικής για τον Maison Margiela τον Ιούλιο, θα αλλάξει ρότα για να παρουσιάσει την πρώτη του συλλογή ready-to-wear για τον avant-garde οίκο.
Επαναφέροντας τον Jean Paul Gaultier στο πρόγραμμα επιδείξεων έτοιμων ενδυμάτων μετά από περισσότερο από μια δεκαετία, ο Ντουράν Λατίνκ θα παρουσιάσει την πρώτη του συλλογή JPG.
Ο Miguel Castro Freitas θα κάνει το ντεμπούτο του ως διευθυντής δημιουργικού του Mugler και οι Jack McCollough και Lazaro Hernandez, πρόκειται να παρουσιάσουν την πρώτη τους κολεξιόν Loewe.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Σχετικά Άρθρα
26/07/2025 - 10:20
26/07/2025 - 09:40
Δείτε επίσης