EasyJet: Πιλότος τέθηκε σε διαθεσιμότητα μετά από μεθύσι και γυμνή βόλτα σε ξενοδοχείο

«Ο πιλότος δεν φορούσε ούτε ένα ρούχο και μύριζε έντονα αλκοόλ», δήλωσε ανώνυμη πηγή από την εταιρεία στην Sun.

Η EasyJet έχει θέσει σε διαθεσιμότητα έναν από τους πιλότους της, αφού φέρεται να εθεάθη να περιφέρεται μεθυσμένος και γυμνός σε πολυτελές ξενοδοχείο.

Ο άγνωστος πιλότος εθεάθη να κυκλοφορεί χωρίς ρούχα σε κοινόχρηστους χώρους πεντάστερου θερέτρου στο Κάπο Βέρντε τις πρώτες πρωινές ώρες της 5ης Αυγούστου, μετά από παρατεταμένη κατανάλωση αλκοόλ σε μπαρ, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας The Sun.

Ήταν προγραμματισμένο να εκτελέσει πτήση επιστροφής προς το αεροδρόμιο Γκάτγουικ 36 ώρες αργότερα, αλλά καθηλώθηκε μετά από καταγγελίες για το περιστατικό και την αντικατάστασή του από άλλον πιλότο.

Εκπρόσωπος της EasyJet δήλωσε στο BBC ότι ο πιλότος αντιμετωπίζει πλέον έρευνα, προσθέτοντας πως η ασφάλεια επιβατών και πληρώματος είναι «υψίστης προτεραιότητας» για την εταιρεία.

Ο πιλότος έφτασε στο Melia Dunas Beach Resort and Spa στο νησί Σαλ του Κάπο Βέρντε στις 4 Αυγούστου και ξεκίνησε να πίνει, σύμφωνα με το Sun.

Περίπου στις 02:30 τοπική ώρα την επόμενη μέρα, πελάτες του ξενοδοχείου φέρεται να τον είδαν να γδύνεται και να περιφέρεται στη ρεσεψιόν, στη συνέχεια να πηγαίνει στο γυμναστήριο και το σπα, σύμφωνα με την εφημερίδα.

«Ο πιλότος δεν φορούσε ούτε ένα ρούχο και μύριζε έντονα αλκοόλ», δήλωσε ανώνυμη πηγή από την εταιρεία στην Sun.

«Οποιοσδήποτε είδε τον πιλότο να τριγυρνάει γυμνός τα ξημερώματα πριν από μια πτήση, δεν θα τολμούσε να επιβιβαστεί σε αεροπλάνο με αυτόν στο πιλοτήριο».

Είχε προγραμματιστεί να κυβερνήσει την πτήση επιστροφής 2.332 ναυτικών μιλίων (4.318 χλμ.) προς το Γκάτγουικ το απόγευμα της 6ης Αυγούστου, αλλά αφαιρέθηκε από το πλήρωμα.

Εκπρόσωπος της EasyJet δήλωσε: «Μόλις ενημερωθήκαμε για το περιστατικό, ο πιλότος τέθηκε αμέσως εκτός υπηρεσίας, σύμφωνα με τις διαδικασίες μας, εν αναμονή έρευνας. Η ασφάλεια των επιβατών και του πληρώματος είναι η ύψιστη προτεραιότητα της EasyJet».

Ο κώδικας επαγγελματικής δεοντολογίας της αεροπορικής εταιρείας ορίζει ότι το προσωπικό πρέπει να ενεργεί «με ακεραιότητα όταν συναναστρέφεται με συναδέλφους, πελάτες, συνεργάτες και τις κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε».

Πηγή: BBC

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή