Δεν εντοπίστηκε αύξηση του επιπέδου ραδιενέργειας μετά τους βομβαρδισμούς των ΗΠΑ στο Ιράν λέει η επιτροπή ατομικής ενέργειας της Σαουδικής Αραβίας
Δεν εντοπίστηκε αύξηση του επιπέδου της ραδιενέργειας στο περιβάλλον στη Σαουδική Αραβία ή άλλα αραβικά κράτη του Κόλπου μετά τους βομβαρδισμούς που εξαπέλυσαν οι ΗΠΑ εναντίον πυρηνικών εγκαταστάσεων του Ιράν, ανέφερε σήμερα η σαουδαραβική εθνική επιτροπή ατομικής ενέργειας μέσω X.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Σχετικά Άρθρα
Γαλλία: 74 θάνατοι μέσα σε 10 ημέρες από πνιγμό εν μέσω καύσωνα
28/06/2026 - 07:20
Δείτε επίσης