Βόλος: Ο Μπέος πέταξε ανθοδέσμη σε μαθητές ΕΠΑΛ στον αγιασμό (ΒΙΝΤΕΟ)
Ανοίξαν τα σχολεία σήμερα σε όλη την Ελλάδα και ο δήμαρχος Βόλου Αχιλλέας Μπέος παρέστη στον αγιασμό και το πρώτο κουδούνι στο ΕΠΑΛ Αγριάς.
Μάλιστα για το… καλό τους πέταξε και μια ανθοδέσμη, θυμίζοντας γάμο, με τους μαθητές να ξεσπούν σε γέλια.
Οι μαθητές υποδέχθηκαν με χαμόγελα αυτήν την κίνηση του Δημάρχου Βόλου, ενώ ο μαθητής που την έπιασε στον τέλος πανηγύρισε.
Δείτε το βίντεο:
Σχετικά Άρθρα
Σε ύφεση η πυρκαγιά στη Βλαχέρνα Άρτας
27/06/2026 - 21:20
Δέκα χρόνια κάθειρξη στον 16χρονο που σκότωσε τον Άγγελο στις Σέρρες
27/06/2026 - 21:19
Δείτε επίσης