Βέροια: Ομολόγησε η 29χρονη ότι πέταξε το μωρό της στα παγωμένα νερά του Αλιάκμονα
Η 29χρονη μητέρα από τη Βέροια ομολόγησε ότι πέταξε το 11 μηνών βρέφος της στον ποταμό Αλιάκμονα, κατά τη διάρκεια της αναπαράστασης, που πραγματοποιήθηκε σήμερα Δευτέρα (9/1).
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η ίδια μόλις έφτασε, συνοδεία αστυνομικών στο σημείο, δήλωσε στους αστυνομικούς ότι “θέλει να αλλάξει την κατάθεσή της”, αποκαλύπτοντας ότι η ίδια έριξε το βρέφος στον ποταμό.
Σχετικά Άρθρα
Δημοσκόπηση GPO: Στο 29,4% η ΝΔ - Ενισχύεται και η ΕΛΑΣ του Αλέξη Τσίπρα
27/06/2026 - 23:41
Άφιξη άλλων 35 παράτυπων μεταναστών νοτιοανατολικά της Γαύδου
27/06/2026 - 23:20
Πυρκαγιά στη Βλαχέρνα Άρτας – Πάνω από 100 στρέμματα έγιναν στάχτη
27/06/2026 - 22:50
Δείτε επίσης