Θεσσαλονίκη: Ποινή φυλάκισης 3 ετών στον 22χρονο που έτρεχε με 162 χλμ/ώρα σε δρόμο με όρια τα 70
- Ο 22χρονος καταδικάστηκε σε φυλάκιση 3 ετών για επικίνδυνη οδήγηση στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης - Έδεσσας.
- Οδηγούσε με 162 χλμ/ώρα σε δρόμο με όριο τα 70 χλμ/ώρα, κάνοντας και επικίνδυνους ελιγμούς.
- Το Δικαστήριο αφαίρεσε την άδεια οδήγησης για 6 μήνες, χωρίς αναστολή ή μετατροπή της ποινής.
Το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης τον έκρινε ένοχο για επικίνδυνη οδήγηση, ενώ η ποινή αποφασίστηκε να μην ανασταλεί ούτε να μετατραπεί σε χρηματική. Αφέθηκε ελεύθερος ενόψει της έφεσης που άσκησε.
Το Δικαστήριο αποφάσισε επιπλέον να του αφαιρέσει για 6 μήνες την άδεια οδήγησης.
Ο 22χρονος νεαρός εντοπίστηκε χθες το βράδυ να κινείται με 162 χλμ/ώρα, όταν το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο στο συγκεκριμένο σημείο είναι 70 χλμ/ώρα. Αστυνομικοί της Τροχαίας Χαλκηδόνας τον σταμάτησαν και τον συνέλαβαν (του επιβλήθηκε και διοικητικό πρόστιμο).
Ο ίδιος στην απολογία του ανέφερε ότι επέστρεφε από τη δουλειά του χρησιμοποιώντας το αυτοκίνητο του πατέρα του.
Πηγή: Αθηναϊκό/ Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων
Σχετικά Άρθρα
27/06/2026 - 23:20
27/06/2026 - 22:50
27/06/2026 - 22:41
Δείτε επίσης