Θεσσαλονίκη: Κανονικά η απεργία στον ΟΑΣΘ – Κρίθηκε νόμιμη
Νόμιμη κρίθηκε από το Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης η 24ωρη απεργία που προκήρυξε για σήμερα, Τετάρτη 1η Ιουνίου, το συνδικάτο εργαζομένων του ΟΑΣΘ.

Κατά της απεργίας είχε προσφύγει στη Δικαιοσύνη, με αγωγή, η διοίκηση του Οργανισμού, ζητώντας να κριθεί παράνομη και καταχρηστική η κινητοποίηση. Η αγωγή συζητήθηκε χθες και σήμερα το πρωί έγινε γνωστό ότι απορρίφθηκε.
Προηγούμενο άρθρο
Κίνηση στους δρόμους: Πολύ αυξημένη σε Κηφισό και Λ. Αθηνών
Επόμενο άρθρο
Συνεχίζεται σήμερα η δίκη του Δημήτρη Λιγνάδη »
Σχετικά Άρθρα
Χανιά: Νεαρός συνελήφθη μετά από πυρκαγιά σε διαμέρισμα
28/06/2026 - 18:20
Δυστύχημα στη Λευκάδα: Νεκρή 50χρονη Ιταλίδα από τη μάτσα ιστιοπλοϊκού
28/06/2026 - 17:40
Δείτε επίσης