Συνελήφθη 21χρονος που έτρεχε με 210 χλμ/ώρα στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας

Στη σύλληψη ενός 21χρονου οδηγού προχώρησε η Τροχαία, καθώς εντοπίστηκε να κινείται με 210 χλμ./ώρα στη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών–Λαμίας, στο ύψος της Κηφισιάς, υπερβαίνοντας κατά 110 χλμ./ώρα το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο.

Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για επικίνδυνη οδήγηση, ενώ οδηγήθηκε στον αρμόδιο εισαγγελέα.

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή