Σε 24ωρη απεργία σήμερα οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ

Η κυβέρνηση ξέμεινε από επικοινωνιακά… καύσιμα και η Θεσσαλονίκη μένει σήμερα χωρίς λεωφορεία του ΟΑΣΘ. Οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ, ύστερα από μια πολυήμερη επικοινωνιακή καταιγίδα που από μέρα σε μέρα ήθελε να υπογράφεται νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας, διαπίστωσαν ότι η ΣΣΕ δεν έχει καμιά σχέση με αυτήν την οποία είχαν συμφωνήσει με τη διοίκηση του Οργανισμού, οργίστηκαν ακόμη περισσότερο και παρότι η απεργία τους κρίθηκε παράνομη χθες το μεσημέρι από τα δικαστήρια, αποφάσισαν να κατεβούν σε 24ωρη απεργία. Καλούν μάλιστα σε συγκέντρωση σήμερα το πρωί στις 10 στο Εργατικό Κέντρο της πόλης.

Πολύ απλά αποδείχθηκε ότι η «καταιγίδα» ήταν… ξερή και οι εργαζόμενοι κατάλαβαν πως όσα τους έταζαν με δημοσιεύματα ήταν απλώς καταπραϋντικά. Το αίτημα που υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών προς το Οικονομικών για έκτακτη χρηματοδότηση δαπανών ήταν σχεδόν στα 3 εκατομμύρια λιγότερα (!) από όσα απαιτούνταν για τη νέα ΣΣΕ. Κατόπιν τούτου η απεργία ήταν μονόδρομος. Χθες το μεσημέρι περιχαρής η διοίκηση του ΟΑΣΘ ανακοίνωσε ότι η απεργία κηρύχθηκε παράνομη και καλούσε το Συνδικάτο «να επιδείξει αίσθημα ευθύνης και να αποφευχθεί η ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού».

Μόνο που την περίφημη «ευθύνη» δεν είχε επιδείξει πρώτη η κυβέρνηση, οπότε οι εργαζόμενοι ανακοίνωσαν πως «σεβόμαστε απόλυτα την ελληνική Δικαιοσύνη. Στο σημείο όμως που μας έχουν φτάσει, υπουργεία και ΟΑΣΘ, στη συνείδηση του συνόλου των εργαζομένων μονόδρομο αποτελεί ο αγώνας μέχρι την τελική δικαίωσή μας. Θα πρέπει να αντιληφθούν οι «υπεύθυνοι» ότι η υπομονή των εργαζομένων εξαντλήθηκε και τους καθιστούμε μοναδικούς υπεύθυνους για την επερχόμενη ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού καθώς και της αγοράς στην πόλη μας». Οι εργαζόμενοι κατέθεσαν έφεση με το δεδομένο ότι η απεργία που είχαν κηρύξει πριν από μέρες και είχε βγει παράνομη δικαιώθηκε κατόπιν εορτής στο Εφετείο.

Σφοδρά επικριτική η ανακοίνωσή τους για το σχέδιο αποδόμησης της αστικής συγκοινωνίας στην πόλη από το υπουργείο Μεταφορών, την απαξίωση και τον παροπλισμό του υπάρχοντος στόλου λεωφορείων και την αναπλήρωση μέρους αυτού με πανάκριβο leasing παλαιών και αποσυρθέντων λεωφορείων ευρωπαϊκών πόλεων, τη μετάταξη μεγάλου αριθμού εργαζομένων χωρίς την έγκαιρη αντικατάστασή τους μέσω προσλήψεων, τις εκδικητικές ενέργειες εις βάρος του συνόλου των εργαζομένων, το κλίμα τρομοκρατίας, τον εμπαιγμό για τη νέα ΣΣΕ και τη μείωση μισθών με την περικοπή επιδομάτων.

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή