Πάρκαρε στις γραμμές του τραμ και μπλόκαρε την κυκλοφορία για μία ώρα
Ένας 28χρονος πάρκαρε στις γραμμές του τραμ στο κέντρο της Αθήνας, με αποτέλεσμα να διακοπεί η κυκλοφορία του συρμού για περίπου μία ώρα.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της αστυνομίας, το περιστατικό συνέβη τις πρώτες πρωινές ώρες της Πέμπτης και στη συνέχεια ο οδηγός συνελήφθη από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Τροχαίας Αθηνών και σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος του για παρακώλυση συγκοινωνιών.
Στον ανωτέρω οδηγό επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο 1.200 ευρώ και του αφαιρέθηκε η άδεια ικανότητας οδήγησης για 2 μήνες.
Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον αρμόδιο Εισαγγελέα.
Σχετικά Άρθρα
Δημοσκόπηση GPO: Στο 29,4% η ΝΔ - Ενισχύεται και η ΕΛΑΣ του Αλέξη Τσίπρα
27/06/2026 - 23:41
Άφιξη άλλων 35 παράτυπων μεταναστών νοτιοανατολικά της Γαύδου
27/06/2026 - 23:20
Πυρκαγιά στη Βλαχέρνα Άρτας – Πάνω από 100 στρέμματα έγιναν στάχτη
27/06/2026 - 22:50
Δείτε επίσης