Νοσοκομείο Παπαγεωργίου: Σε αναστολή τίθεται ο γιατρός που χρηματίστηκε
Από σήμερα (03/04) τίθεται σε αναστολή ο γιατρός που χρηματίστηκε, από τη διοίκηση του νοσοκομείου Παπαγεωργίου και θα ακολουθήσουν όλες οι απαιτούμενες ενέργειες.
Από το Υπουργείο Υγείας δεν επιθυμούν να κάνουν δηλώσεις. Η υπόθεση αφορά ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα και είναι σε εξέλιξη η διαδικασία της πειθαρχικής δίωξης.
Σχετικά Άρθρα
Θανατηφόρο τροχαίο στη Βαρυμπόμπη – Ένας νεκρός μετά από εκτροπή οχήματος
28/06/2026 - 07:00
Άφιξη άλλων 35 παράτυπων μεταναστών νοτιοανατολικά της Γαύδου
27/06/2026 - 23:20
Δείτε επίσης