Νεογέννητο εντοπίστηκε νεκρό σε οικισμό της Ξάνθης – Συνελήφθη η μητέρα
Νεογέννητο βρέφος εντοπίστηκε νεκρό σε εγκαταλελειμμένο σπίτι σε οικισμό στην Ξάνθη, το πρωί της Δευτέρας (11/05) κι ερευνώνται οι συνθήκες κάτω από τις οποίες έχασε τη ζωή του.
Η μητέρα συνελήφθη από το Τμήμα Δίωξης Εγκλημάτων Ξάνθης και κατηγορείται για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο.
Αναμένεται να γίνει η νεκροψία-νεκροτομή για να διαπιστωθούν τα αίτια θανάτου του βρέφους, καθώς και το αν γεννήθηκε νεκρό ή αν συνέβη κάτι μετά από την γέννησή του και οδήγησε στον θάνατό του.
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
Σχετικά Άρθρα
Φωτιά τώρα στη Βοιωτία και μήνυμα από το 112, σηκώθηκαν εναέρια μέσα
27/06/2026 - 13:20
Φωτιά τώρα στη Βοιωτία και μήνυμα από το 112, σηκώθηκαν εναέρια μέσα
27/06/2026 - 12:35
Δείτε επίσης