Στην επόμενη φάση περνάει η κατασκευή για τη νέα γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας. Σύμφωνα με πληροφορίες, τα επόμενα κομβικά σημεία που θα συναντήσουν οι δύο μετροπόντικες είναι από την μια πλευρά, ο σταθμός ΙΛΙΣΙΑ και από την άλλη ο σταθμός ΓΑΛΑΤΣΙ.
Πιο συγκεκριμένα μέχρι σήμερα τα δύο μηχανήματα TBM έχουν διανοίξει 2.650 μέτρα και μέχρι το τέλος του έτους θα έχουν ξεπεραστεί τα 3 χιλιόμετρα.
Ο πρώτος μετροπόντικας που ξεκίνησε από το φρέαρ Κατεχάκη, έχει περάσει από τους σταθμούς ΓΟΥΔΗ και ΖΩΓΡΑΦΟΥ, με ρυθμούς διάνοιξης 12-15 μέτρων ημερησίων και πρόσφατα ξεκίνησε το ταξίδι του για τον επόμενο σταθμό ΙΛΙΣΙΑ που απέχει περίπου 400 μέτρα.
Αντίστοιχα ο δεύτερος μετροπόντικας που ξεκίνησε από το Φρέαρ Βεϊκου, πέρασε από τον σταθμό ΑΛΣΟΣ ΒΕΙΚΟΥ και είναι τώρα σε πορεία προς τον σταθμό ΓΑΛΑΤΣΙ. Εκεί αναμένεται να φτάσει μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2025 όταν θα ανεβάσει ρυθμούς, καθώς με 3υθμούς διάνοιξης 9-10 μέτρων την ημέρα, υπολείπεται του στόχου των 13-15 μέτρων, προκειμένου να καλύψει εγκαίρως τα 7 χιλιόμετρα της αποστολής του.
Μετά το Γαλάτσι ακολουθούν οι σταθμοί ΕΛΙΚΩΝΟΣ, ΚΥΨΕΛΗ, ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ, ΕΞΑΡΧΕΙΑ, ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ, ΚΟΛΩΝΑΚΙ για να φτάσει στον Ευαγγελισμό περίπου 8-10 μήνες αργότερα από τον πρώτο μετροπόντικα (κάπου εντός του Β` εξαμήνου του 2026), όπου επίσης θα αποσυναρμολογηθεί, θα βγει και θα εγκαταλείψει το έργο.