Λήστεψαν τρεις 14χρονους στην Πετρούπολη – Τους άρπαξαν τα κινητά
Θύματα ληστείας έπεσαν τρεις 14χρονοι, το βράδυ της Κυριακής στην περιοχή της Πετρούπολης. Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ, λίγο μετά τις 20:30, δύο άγνωστοι δράστες ακινητοποίησαν τους ανήλικους στην οδό Πλούτωνος και με τη χρήση σωματικής βίας τούς αφαίρεσαν τα κινητά τηλέφωνά τους.
Αμέσως μετά οι δύο δράστες τράπηκαν σε φυγή.
Η ΕΛΑΣ διενεργεί έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψή τους.
Σχετικά Άρθρα
Διόνυσος Αττικής: Πυρκαγιά σε εξέλιξη στις Κουκουναριές
28/06/2026 - 16:28
Κέρκυρα: Συνελήφθη υπεύθυνος κέντρου διασκέδασης για παρουσία ανηλίκων
28/06/2026 - 15:10
Σύλληψη 45χρονης στα Χανιά για πρόκληση πυρκαγιάς
28/06/2026 - 14:10
Δείτε επίσης