Κατέληξε η 40χρονη που είχε πέσει θύμα ενδοοικογενειακής βίας στην Κομοτηνή – Νοσηλευόταν στη Βουλγαρία
Πέθανε στη Βουλγαρία μετά από νοσηλεία δύο μηνών η 40χρονη γυναίκα, που είχε πέσει θύμα ενδοοικογενειακής βίας στην Κομοτηνή.
Η κοπέλα νοσηλεύτηκε αρχικά σε Κομοτηνή και Αλεξανδρούπολη. Είχε υποστεί άγριο ξυλοδαρμό από τον 42χρονο σύντροφό της, ο οποίος έχει προφυλακιστεί και αντιμετωπίζει πλέον κατηγορίες για ανθρωποκτονία από πρόθεση σε ήρεμη ψυχική κατάσταση.
Προηγούμενο άρθρο
Ρωσία: Αναστολή πτήσεων σε τρία αεροδρόμια
Σχετικά Άρθρα
Άφιξη άλλων 35 παράτυπων μεταναστών νοτιοανατολικά της Γαύδου
27/06/2026 - 23:20
Πυρκαγιά στη Βλαχέρνα Άρτας – Πάνω από 100 στρέμματα έγιναν στάχτη
27/06/2026 - 22:50
Ελευσίνα: Πυρκαγιά σε υπόγειο χώρο κτιρίου – Διακοπή της κυκλοφορίας
27/06/2026 - 22:41
Δείτε επίσης