ΗΣΑΠ: Κλειστός ο σταθμός «Νέα Ιωνία» μετά από τηλεφώνημα για βόμβα
Συναγερμός σήμανε το μεσημέρι της Τρίτης (20/6) στον σταθμό της Γραμμής 1 του Μετρό στη Νέα Ιωνία, ο οποίος είναι κλειστός με εντολή της ΕΛΑΣ λόγω απειλής για βόμβα. Το γεγονός έχει προκαλέσει την κινητοποίηση των αστυνομικών Αρχών.
Όπως αναφέρεται, η κίνηση στη Γραμμή 1 διεξάγεται προσωρινά στα τμήματα Πειραιάς- Άνω Πατήσια και Κηφισιά- Ειρήνη.
Σχετικά Άρθρα
Άφιξη άλλων 35 παράτυπων μεταναστών νοτιοανατολικά της Γαύδου
27/06/2026 - 23:20
Πυρκαγιά στη Βλαχέρνα Άρτας – Πάνω από 100 στρέμματα έγιναν στάχτη
27/06/2026 - 22:50
Ελευσίνα: Πυρκαγιά σε υπόγειο χώρο κτιρίου – Διακοπή της κυκλοφορίας
27/06/2026 - 22:41
Δείτε επίσης