Ηλεία: Άγριο ξύλο στην Κουρούτα – Στο νοσοκομείο 30χρονος
Άγριο ξύλο έπεσε στην Κουρούτα, στην Ηλεία. Ένας 30χρονος που βγήκε να διασκεδάσει, μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο έπειτα από καβγά.
Ο 30χρονος ενεπλάκη σε καβγά, ο οποίος άρχισε μέσα σε γνωστό μαγαζί της Κουρούτας και συνεχίστηκε έξω από αυτό.
Σύμφωνα με πληροφορίες της ιστοσελίδας, patrisnews.com, ο 30χρονος δέχτηκε βαριά χτυπήματα στο πρόσωπο και διακομίσθηκε στο νοσοκομείο με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως πήρε εξιτήριο την ίδια μέρα.
Σχετικά Άρθρα
Άφιξη άλλων 35 παράτυπων μεταναστών νοτιοανατολικά της Γαύδου
27/06/2026 - 23:20
Πυρκαγιά στη Βλαχέρνα Άρτας – Πάνω από 100 στρέμματα έγιναν στάχτη
27/06/2026 - 22:50
Ελευσίνα: Πυρκαγιά σε υπόγειο χώρο κτιρίου – Διακοπή της κυκλοφορίας
27/06/2026 - 22:41
Δείτε επίσης