Η Ελλάδα υποχρηματοδοτεί το σιδηροδρομικό δίκτυο

Με τα μελανότερα χρώματα περιέγραψαν την κατάσταση που επικρατεί στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο, όλοι οι ομιλητές που συμμετείχαν στην εκδήλωση με θέμα «Ελληνικοί Σιδηρόδρομοι: Εκσυγχρονισμός, Υποδομές & Ασφάλεια» που διοργανώθηκε από το Ινστιτούτο για τη Σοσιαλδημοκρατία – InSocial.

Μεταξύ αυτών, ότι η Ελλάδα σκοπίμως υποχρηματοδοτεί ή αγνοεί το σιδηροδρομικό δίκτυο, τόνισε στην ομιλία του, ο Νίκος Χριστοδουλάκης, Επικεφαλής του InSocial, σημειώνοντας παράλληλα ότι «το τρένο είναι η πιο προφανής λύση στην Πράσινη Μετάβαση που αποτελεί βασικό στόχο του Ταμείου Ανάκαμψης ».

«Φαίνεται ότι τα περίπου 170 εκ. ευρώ του Τάμειου Ανάκαμψης (μόνο το 0,4% των συνολικών πόρων του Ελλάδα 2.0) ακόμα με και τα 330 εκ. ευρώ του ΕΣΠΑ αλλά και τα 700 εκ. ευρώ εγκεκριμένων πόρων του Connecting Europe Facility 2021-2027 είναι ελάχιστοι πόροι για ένα από τα μικρότερα (20o σε χιλιομετρική κάλυψη σε σχέση με τις ΕΕ27) και πιο πεπαλαιωμένα δίκτυα της Ευρώπης, τη στιγμή που άλλες χώρες έχουν κατανείμει ακόμα και το 17% των πόρων του ΤΑΑ για τον σιδηρόδρομο τους», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Χριστοδουλάκης, αναφέροντας μία προς μία τις χώρες που μπήκαν στη διαδικασία να διαθέσουν πολύ υψηλότερα ποσοστά των συνολικών πόρων του προγράμματός τους για τις υποδομές στον σιδηρόδρομο.

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή