Εξιχνιάστηκαν ηλεκτρονικές απάτες με δράστες 11 άτομα
Σε ηλεκτρονικές απάτες με όφελος περίπου 8.000 ευρώ είχαν προχωρήσει 11 άτομα, τα οποία ταυτοποιήθηκαν μετά από έρευνα αστυνομικών του Τμήματος Ασφαλείας Θέρμης.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, οι δράστες, το χρονικό διάστημα Μαΐου 2023 – Απριλίου 2024, απέσπασαν, κατά περίπτωση, από πέντε άτομα το συνολικό χρηματικό ποσό των 8.200 ευρώ περίπου.
Οι σχηματισθείσες δικογραφίες θα υποβληθούν στον αρμόδιο Εισαγγελέα.
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
Σχετικά Άρθρα
Πάντειο: Συνελήφθη επιδειξίας μετά από καταγγελία 26χρονης φοιτήτριας
24/06/2026 - 11:44
Θρήνος στην κηδεία της Σταυρούλας Λεβεντάκη
24/06/2026 - 11:40
Σεισμός στην Κάρπαθο μεγέθους 5,1 Ρίχτερ
24/06/2026 - 11:40
Δείτε επίσης