Ερμιόνη: Έγκυος μεταφέρθηκε με εγκαύματα σε νοσοκομείο μετά από έκρηξη θερμοσίφωνα
Εγκυμονούσα τραυματίστηκε την Παρασκευή (21/6) μετά από έκρηξη θερμοσίφωνα στο σπίτι της, στην Ερμιόνη Αργολίδας.
Σύμφωνα με πληροφορίες από το argolikeseidhseis.gr, η 33χρονη η οποία στον 6ο μήνα της εγκυμοσύνης της, έπαθε εκτεταμένα εγκαύματα από το βραστό νερό του θερμοσίφωνα που εξερράγη και μεταφέρθηκε στο Κέντρο Υγείας Κρανιδίου για τις πρώτες βοήθειες.
Ωστόσο, αναμένεται να παραληφθεί από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ Αργολίδας και να μεταφερθεί στο Νοσοκομείο Ναυπλίου.
Πηγή: ertnews.gr
Σχετικά Άρθρα
Άφιξη άλλων 35 παράτυπων μεταναστών νοτιοανατολικά της Γαύδου
27/06/2026 - 23:20
Πυρκαγιά στη Βλαχέρνα Άρτας – Πάνω από 100 στρέμματα έγιναν στάχτη
27/06/2026 - 22:50
Ελευσίνα: Πυρκαγιά σε υπόγειο χώρο κτιρίου – Διακοπή της κυκλοφορίας
27/06/2026 - 22:41
Δείτε επίσης