Διαφήμιση στην Ακρόπολη: Η Μενδώνη ομολογεί ότι δεν το είχαν πάρει χαμπάρι – Μηνύσεις από το υπουργείο Πολιτισμού μετά τον σάλο

Τον ύπνο του δικαίου ομολόγησε η Λίνα Μενδώνη ότι κοιμόταν σε ό,τι αφορά τη χρησιμοποίηση της Ακρόπολης, του μνημείου παγκόσμιας κληρονομιάς που είναι συνώνυμο με την Ελλάδα, από γνωστή εταιρεία αθλητικών ειδών για να εξυπηρετήσει τις διαφημιστικές της ανάγκες.

Μετά το σάλο από τις εικόνες από το drone show που διοργάνωσε η εταιρεία, που έδειχναν μεταξύ άλλων ένα αθλητικό παπούτσι να πατά στον ιερό βράχο, καθώς και ένα δρομέα και το σήμα της εταιρείας με φόντο τον Παρθενώνα, το υπουργείο Πολιτισμού «ξύπνησε» και ανακοίνωσε ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες του «καταθέτουν εντός της ημέρας μήνυση κατά παντός υπευθύνου για παραβίαση της αρχαιολογικής νομοθεσίας».

Επιπλέον, όπως αναφέρει στην ίδια ανακοίνωση, το υπουργείο είναι σε επικοινωνία με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, «προκειμένου να διερευνηθεί η τήρηση ή μη της διαδικασίας αδειοδότησης της υπερπτήσης drone, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία».

Υπενθυμίζεται ότι η χρησιμοποίηση της Ακρόπολης για διαφημιστικούς σκοπούς προκάλεσε και την έντονη αντίδραση του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ. «Η εικόνα μέσω σμήνος drones του αθλητικού παπουτσιού που «πατά» πάνω στην Ακρόπολη για διαφημιστικούς λόγους, αποτελεί προσβλητική εμπορευματοποίηση του πυρήνα της πολιτιστικής μας κληρονομιάς» τόνισε σε ανακοίνωσή του.

Παράλληλα η Κουμουνδούρου θέτει το ερώτημα «με ποιο κριτήριο έγινε η αποδοχή μίας τέτοιας πρότασης όταν τον περασμένο μήνα το Υπουργείο Πολιτισμού δεν έδωσε άδεια στον σκηνοθέτη Γιώργο Λάνθιμο για τα γυρίσματα της ταινίας του στον αρχαιολογικό χώρο;».

Υπενθυμίζεται ότι πριν από λίγο καιρό το υπουργείο Πολιτισμού μέσω του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου (ΚΑΣ) απέρριψε αίτημα του πολυβραβευμένου σκηνοθέτη Γιώργου Λάνθιμου να ολοκληρώσει τα γυρίσματα της νέας του ταινίας με τίτλο Bugonia στην Ακρόπολη με το αιτιολογικό ότι οι σκηνές δεν ταίριαζαν με τον χαρακτήρα του μνημείου.

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή