Απεργούν οι οικοδόμοι την Τετάρτη 22 Ιανουαρίου για υπογραφή νέας ΣΣΕ
Σε πανελλαδική 24ωρη απεργία κατέρχεται ο κλάδος των οικοδόμων την Τετάρτη 22 Ιανουαρίου, ενώ στις 11πμ θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση στην πλατεία Κάνιγγος.
Tα αιτήματα της κινητοποίησης, όπως αναφέρει η Ομοσπονδία Οικοδόμων, είναι η υπογραφή νέας ΣΣΕ, επτάωρο, πενθήμερο 25ωρο, αναγνώριση και διανομή των «υπέρ αγνώστων» ενσήμων, μέτρα για την ασφάλεια και υγεία στους χώρους εργασίας.
Σχετικά Άρθρα
Άφιξη άλλων 35 παράτυπων μεταναστών νοτιοανατολικά της Γαύδου
27/06/2026 - 23:20
Πυρκαγιά στη Βλαχέρνα Άρτας – Πάνω από 100 στρέμματα έγιναν στάχτη
27/06/2026 - 22:50
Ελευσίνα: Πυρκαγιά σε υπόγειο χώρο κτιρίου – Διακοπή της κυκλοφορίας
27/06/2026 - 22:41
Δείτε επίσης