Απεγκλωβίστηκαν αυτοκίνητα με επισκέπτες σε καταφύγιο του Ολύμπου
Στον απεγκλωβισμό πέντε ΙΧ αυτοκινήτων, που ακινητοποιήθηκαν σήμερα στο Καταφύγιο “Κρεβάτια” στον Όλυμπο, λόγω της ισχυρής χιονόπτωσης, προχώρησε το τμήμα πολιτικής προστασίας του δήμου Δίου-Ολύμπου.
Στο σημείο επιχείρησε εκχιονιστικό μηχάνημα UNIMOG καθώς και όχημα 4χ4, προκειμένου να ανοίξει ο δρόμος και να απεγκλωβιστούν με ασφάλεια τα οχήματα των οικογενειών, που είχαν επισκεφτεί το καταφύγιο.
Σχετικά Άρθρα
Σε ύφεση η πυρκαγιά στη Βλαχέρνα Άρτας
27/06/2026 - 21:20
Δέκα χρόνια κάθειρξη στον 16χρονο που σκότωσε τον Άγγελο στις Σέρρες
27/06/2026 - 21:19
Δείτε επίσης